Nieuwe regels!

Beste klanten,

Zoals sommige van jullie al weten zijn er een aantal dingen veranderd per 1 november .

Onze salon groeit, en dat betekend dat we dan ook moeten kijken naar de verbeterpunten binnen ons bedrijf.
Twee van deze verbeterpunten waren, betere en heldere communicatie over de behandelprijzen en vrienden/kinderen in de salon.

Om misverstanden over onze behandelprijzen te voorkomen hebben we de ‘loyalty discount’ zoals sommige deze kennen, geschrapt.
De prijzen die op de website en onze overige platformen vermeld staan, zijn de prijzen die aangehouden worden bij betaling in de salon.
Er zullen géén uitzonderingen gemaakt worden, mocht je toch een korting ontvangen dan is dit omdat wij het op dat moment nodig vinden.

Verder hebben we nieuwe afspraken gemaakt als het gaat om het meebrengen van vrienden/familie of kinderen.
Doordat wij werken op afspraak houden we controle over de hoeveelheid personen in de salon en sfeer bij bepaalde behandelingen.
Wat we merken is dat vele van onze klanten, vrienden/familie of kinderen meenemen naar de salon, en deze in de wachtruimte achterlaten.
Dit is NIET de bedoeling. Onze wachtruimte is bedoeld voor klanten die wachten op hun afspraak.

Als ouders kennen we onze kinderen het beste, als je weet dat je een lange behandeling ondergaat en je kinderen hebben moeite hiermee. Zorg er dan voor dat je alleen naar je afspraak komt zodat jij kan ontspannen en de specialist de volledige focus kan leggen op je behandeling.

We willen jullie ook graag herinneren dat huisdieren absoluut niet zijn toegestaan in onze salon. Dit i.v.m. allergie en hygiene.

Mocht het toch voorkomen dat wij hierdoor onze werkzaamheden niet naar behoren kunnen verrichten, dan moeten we je helaas vriendelijk verzoeken op een andere tijdstip en alleen terug te komen.

Heb je vragen hierover en heb je een uitzondering? Neem dan even contact met ons op!

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.